Sunday 12 June 2011

Teaser : Oreo cheese with AI


Oreo Cheese with AI


Qalisha Ardini Binti Fahmi

'Bukan mahu expose kan diri sangat, Tapi, hanya mahu mengeluarkan rasa hati.Kau tahu?'

Qarl Adam Bin Ahmad Darwin

'Aku mahu dengar suara dia setiap hari, Dia ada hati, hati dia suci.Macam mana aku tak jatuh hati?'

Nur Karina Binti Dato' Ghani

Kau jaga dia baik-baik Qarl.If i know something bad happen to her, Kau orang pertama yang aku cari.Baru kau tahu langit tinggi ke rendah nanti '

Oreo cheese with AI adalah mixed words from Chinese and English.AI maksudnya Love. Mungkin kau akan anggap watak-watak di sini macam Angel. Takpun, macam witch. Tapi kau akan ketawa bila Qalish tersenyum.Kau akan rasa sedih bila Qarl menangis.Tiada madah kata, sebab aku bukan pemadah cinta.Tapi aku seorang manusia yang tak mampu berkata-kata dari jiwa.Hanya tahu menulis rasa dari hati dan minda.

Karin seperti guardian angel untuk Qalisha.Dialah kakak,dialah saudara.dialah hati,dialah jiwa.Karin bukan watak sampingan.Tapi, seorang teman dan sahabat yang punya hati dan mahu mempertahankan sahabatnya setiap kali.Kalau Karin pergi,Qalisha rela jadi sleeping beauty sampai akhir cerita.Karin tiada ganti.Karin ibarat jantung.Andai jantung berhenti,Berakhirlah hayat seorang manusia.

[Ailya]

2 comments:

  1. sy ske je watak2 yang angelic. ^^
    teruskAN~

    ReplyDelete
  2. cik N.HALIBAN-trimass banyak-banyak.HIHI.macam fairytale.I LOIKE!hihiXD

    ReplyDelete

Thank you, May Allah shower you with HIS blesses.