Friday 1 July 2011

Teaser :K.A.T.A hati


K.A.T.A hati


Aku
          Muka beku tak bermakna tidak berperasaan.Cuma, Ia ada dalam hati.Tidak bermakna hati tu pun beku.Ya?
Dia 
Aku tak tahu apa dalam hati itu.Tapi, aku tahu dia selalu ada [aku]

Kita, sebagai manusia tak pernah tahu apa yang ditetapkan Allah untuk hari esok.Kita bukan yang maha mengetahui untuk baca apa yang ada dalam hati manusia lain. Muka tanpa riak, tidak bermakna, aku tak berperasaan.Ini rialiti hidup.Tiada yang tahu.Yang ada di sisi. Yang sentiasa ada, mengenali dia dan aku mungkin tahu cerita ini.Cuma, biarkan drama series ini, menjadi bahagian yang buat aku tersenyum seharian.Biarkan bahagian hidup yang ini jadi gula-gula ketawa dalam hati ini.

Waktu, buat aku belajar mengenali hidup.Waktu buat aku sedar tentang hati.Waktu yang masih berjalan sehingga kini. Dia, mungkin akan hilang like flow of water dalam hidup ini.But, once you touch my heart, you'll be my memory.And those memory will safe in my heart.That's what I can't said to you.I DO care about you.I DO like you.Dia bukan macam yang lain, dia berbeza.Mungkin.

Terima kasih.Ini bukan cerita ala-ala jiwang-nak-mati.Ini rialiti hidup yang dijalani.Ini satu cerita, yang mungkin ada yang fikir fantasi.Bukan kanak-kanak dalam fairytale.Tapi perempuan dan lelaki dalam drama series.Besties, you know who dia in my heart.I can't even describe about him.First thing I learn about him is,Awesome without words.

Until now, It's still a secret.Just do read it without offence.

" I DO Like you.Until now, I don't even know why.One thing make me realize that you are in my life, is your actions without words.If you read this Mr you-know-who, I want to thank to you what you had done for me.I just don't know how to said it in front of you."






  

No comments:

Post a Comment

Thank you, May Allah shower you with HIS blesses.